MY OPEN DIARY

Jumaat, 20 Jun 2014

Salam jun...

Wuhuiiii...
Ehh lupaa..assalamualaikum. .
Lama dah tak mengupdate blog ni hah..
Udah berabuk sihhh..
Fuhh fuhhh fuhh..
Ntah apa yang disibukkan pun ta tahu sampai malas dah nak menulis...
Hmm hmm hmm...
nthh laa nakk...
Heyyy...form 4??
Sangat susah wooo...
Mmg mencabar..dgn fizik..dgn bio..dgn kimia..dgn add math..awchhhh..
Antara keempat-2 uh..only biologos aku minat..alhamdulillah adala jugak daripada ngak ada..
Hmm hmm hmm...
Masuk tingkatan 4..
Live baruuu pemikiran mesti jauh lagi matang..
Mesti pandai urus masa..
Mesti punya cowok baru..
Wahahaha..cowok?? Ta ada kuttttt... malas mahu menerima..takut hati ini disiat-2 lagi..sakit tahuuu..
Hahahahaha... "gelak jahat"
Tapi kan tapiii...huu..ta da papelahh..
Nak katakan sunyi? Ta ada punn..
Ramaikan skandle yang boleh chat..wahahahaha...
Joke ok joke..
"Mereka semua kawan"
aku tak nak mau merwka taruh harapan dan kemudian aku terima n then aku sakitkan hati mereka..
Tak kan tak berdosa tuu..
Ibu pesan..sepuluh kita buat orang, sepuluh kali org sakitkan hati kita..
Nak buat cane..bila org minta aku just cakap aku ta sedia..
Kalau nak sangat biar aje..
Tak sampai berapa minggu da couple dgn yang lain..
Auchhhhh apakah??
Dulu kata suka kita..tak sampai seminggu udah tuttttt..
Aku ingat lagi pesan ibu..
"Kalau dia suka kita, dia akan tunggu kita"
It's right ibu....
Nanti ta sampai setengah bulan..bila dah bosan..tinggalkan kita.
Sakit hati kita tanggung..
Apkah apakah..
Alahaii..cinta monyet la tuhhh..hihihihi..
Upsss...
Just nak ingatkan yaa untuk adik-2 abang-2 kakak-2 yang still angau dalam dalam sekolah menegah ni n termasuk aku..
Hati-2 yaaa...jangan main dgn api-2 nanti makan diri..
Sakit hati sendiri tanggung..
Hihihihi..
Bercinta boleh..tapi jangan terlalu taruh harapan n memberi harapan...

Just peringatan daripada orang yang ta berapa nak pro bab ni sbb da banyak kali gagal..
Hahahhaha.."gelak untyk diri sendiri"

2 ulasan:

Sudi-sudi menegur...