MY OPEN DIARY

Selasa, 16 Februari 2016

merinduimu

setiap saat..
setiap detik..
setiap waktu...
hati masih merindui mu..
walaupun sudah dua bulan ayah pergi..
belum 2 tahun..belum 2 bulan?
tapi rindu pada ayah tersangat sangat dalam..
andai waktu dapat diputar..
akan aku ada bersama mu..
akan ku luangkan masa ku bersama mu..
setiap masa..dan membuatkan mu ayah yang paling bahagia di dinia ni..
kerana mempunyai anak yang dapat membahagiakan orang tua nya..
tetapi aku akur apa yang ditetapkan..
walaupun ayah pergi saat aku memerlukannya lagi..
sangat memerlukan..
hilang lah satu sumber kekuatan ku..
hilang la satu sumber penrgantungan ku...
tak dapat bayangkan..
tanpa ayah untuk aku pergi sambung belajar
semasa aku nikah?
bukan mudah untuk menerima..
bukan semua orang boleh menerima..
terlalu cepat dia meninggalkan dengan
pelbagai memori yang indah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi-sudi menegur...