MY OPEN DIARY

Ahad, 24 April 2016

KAU SUSAH?JANGAN RISAU DIA ADA NAK BANTU KAU

percaya tak bila kau susah kau akan tau siapa ada dengan kau...
nak trowback...
hanya Dia yang bantu kita dibumi ini


3 MINGGU LEPAS

bonda tersayang..
masuk hospital pun tak bagitau kita..
tak bagitau sesiapa
nak kita happy kat pulau pangkor dan tak nak menyusahkan orang lain
dia tak bagitau yang dia masuk hosp...
drive dari rumah sorang2..
kuatnya bonda...
dari hari jumaat kena tahan sampai selasa..
n hari ahad malam,masa aku otw balik dari pangkor baru aku tau yang dia dekat wad...
dalam hati ashik gelisah..
nanti sampai rumah cam mana nak duk sorang ni..
tapi cakap kat chef n kawan kawan yang aku okay n da biasa...
tapi sebenarnya seram sejuk jugaa..huhuhuhuuu...
tapi.....
alhamdulillah allah hantar aku dua orang kawan yang baik untuk teman...
keesokkan harinya pula..
hati
gelisah..siapa nak hantar aku ke hospital ni?
nak naik apa?
aku tak ada lesen semua tu ...
lesen motor adalah..
nak ikutkan hati kalau tak ada orang hantar...memang start motor..jalan n redha je...huhuhu...
ws,call kawan kawan semua tak dapat hantar n bila satu tahap aku pun dah pasrah...
tiba tiba sorang kawan wc..
dia offer nak hantar ke hosp..
alhamdulillah allah hantar orang untuk tolong....
dan ada lagi allah hantar orang yang offer nak hantar aku..
alhamdulillah...
sesungguhnya Allah tak pernah tinggal aku keseorangan..
allah sentiasa menghantar pertolonganNya disaat aku benar-benar memerlukan...
baru dapat rasa susahnya kalau tak ada ayah..
ayahh....
don't worry...allah sentiasa tolong anak2 ayah n isteri ayah dekat sini insyaAllah...
allah selalu hantar orang yang baik2 kepada kami ayah....
ayah duduk tenang2 eh kat sana..rehat cukup2...
jangan risaukan kami di sini...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi-sudi menegur...