MY OPEN DIARY

Jumaat, 2 Januari 2015

2015 ;D

Assalamualaikum,
Hai,akhirnya dapat juga mengupdate,alhamdulillah..
hmm hai maklumlah,cik wifi baru sihat,nak guna data takut koata habiss ��.
hee,sedar tak sedar,sudah masuk tahun 2015.
kenapa eh,kalau setiap kali masuk tahun baru orang akan tanya,"apa azam kau"?
hahaha,
yaa,aku pun teringin nak jawab,
aku nak laksanakan azam aku yang lepas tu..
nak jadi hamba yang bertaqwa,anak yang solehah,nak cemerlang dunia akhirat,lupakan perkara lama,perbaiki diri,jangan putus asa,
haa banyakkan azam aku?
hmm..
dan aku rasa itu memang azam aku setiap tahun..
semoga aku dapat perbaiki diri..
step by step pergi yang lebih baik..
alhamdulillah tahun 2014 dua step,thaks bonda ��
semoga akan bertambah step,
haih hati semoga jangan mudah berputus asa ya..
semoga hal yang mendatang memberi pengajaran..
semoga tabah dalam hadapi kehidupan yang diibarat roda ini,
yaa..

Wahai diri,
semoga hati ini selalu dijaga,dipelihara..
semoga mulut ini sentiasa dijaga..
semoga percakapan sentiasa dijaga..
semoga aurat sentiasa dijaga..
semoga maruah sentiasa terpelihara..
dan
semoga ia akan baik-baik sahaja..

wahai diri,
lihatlah pada pengalaman,
jangan biar pengalaman yang keruh di ingat kembali,
jangan biar ia ada di mimpi mu..
Percayalah,setiap yang hidup pasti ada yang melakukan kesilapan..

Wahai yang keruh,pergilah dan pergilah..
semoga kau jadi pengalaman yang mematangkan diri..

��

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi-sudi menegur...