MY OPEN DIARY

Ahad, 14 Disember 2014

Ta tau na letak tajuk apa..

Hai assalamualaikum..
haih kenapa la harini rasa bedebar-2 yang boleh buat aku takut,tapi tak tahu apa asbabnya..
cuba kutenangkan nya dengan zikrullah..
selepas itu ia datang balik,rasanya lain dari yang lain,haih..
apa yang akan berlaku itu kerja allah,kita sendiri pun tak dapat nak jangka kan sesuatu perkara tu..
never mind,lupakan sahaja kenapa hati ni bedebar-2..
yaa siapalah kita nak persoalkan kerja allah kan?

haa letsss,sambung,
eh aku pun ta pasti na story pasal apa..
sebab,sebab,sebabb haaa banyak asbabnya..hihihi...
just berapa hari lepas pergi ke ikea dengan ibu..
hahah berdua sajaa,sebab ayah kursus abang mana na ikut tempat gitukan..
tempat yang manyak perabot tu..
alhamdulillah allah mudahkan kami sampai kesana dengan bantuan encik waze..
well,aku ni la selalu didera membaca waze tu walaupun selalu kena marah sebab salah baca..
hahahha,
bila sampai aje,tempat pertamaaa ialahh,jeng jeng jeng..
mestilah cafe dia,memang lapar dangat time tuu,tenggok pula banyak dessert..
dalam hati ni duk istighfar aje nak ambil ke tidak..
kalau ambil tau-2 la akibatnya kan?
hehe..
soo tabahkan hati ta ambil..alhamdulillah kuat juga hati ni..
aku dengan ibu just ambill meatball yang sedap tuu,popia,mushroom soup n chicken herba..
hahahah perhatiann,kali ni ibu yang berselera makan..
yang bab chicken herba tuu,bau diaa haih suah na bilang,yang penting tidak enak dibau..
huhu,sebab ayam tu bau herba,dia suruh aku habis kan,wahh bijak sungguh bonda ku azmiza ku ini yah..
hehehe...

Haa,lepas makan tu apa lagi..masing-2 da rasa ngantok n susah na jalan,haha tapi kami jalan juga..
Fuhh dalam tu,sungguh besar..turun jugak la berat..
hahaha..best tu memang best,tapi kalau orang lelaki yang ikut,mahu mengamuk sebab semua barang deco rumah,
*harap la nanti aku dapat orang yang kuat jalan*
ngeh-3 kesitu pula..
aku kat sana pau ibu barang na buat kek n frame ajoo,
hahah,ta boleh pau macam-2 nanti na pau benda lain da susah pula kan..
hehehe,
so dalam jam 5 kami dah keluar dari ikea..
aku dok ajak ibu jejalan lagi kat icity ke,
tapi macam bosanla kan bila abang n ayah ta ada..soo balik laa..
na tau takk..
bonda siap bagi peringgatan..
"kalau aku tidur time otw na balik melaka,lepas ni ta ada da jejalan lagi"

wahhh,kelat mata ini..
akhirnya sampai jugaaa ke melaka ni ������

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi-sudi menegur...