MY OPEN DIARY

Khamis, 4 Disember 2014

Kawan

Assalamualaikum..
hi..sebenarnya malam tadi da update panjang lebar daa tapi ta boleh nak published..
wahahaha,stress terus tidur..
pagi ni baru ada mood na menulis yee..

sebenarnya rindu dekat kawan aku ni,nurin,ummi n bedah..
yang lain tu tambah-2 sdrian berhad eh..
hihihi..Sekolah ta windu pun sbnrnya apakan lagi subjeknyaa..huaaaa,
..hehe,marah tuan hj yaman..
okk..
yang 3 orang kwn aku ni ajelah yang selalu rehat.blajar,jejalan sama2 dengan aku..
memang sentiasa bersama kat sekolah aje ye bukan  sentiasa bersama..
huhuhu..
tapi kalau dalam kelas aku dengan nurin aje..
sbb bedah kelas st2 n ummi kelas PA..
SO MEMANDANGKAN nurin duduk sebelah aku ramai cakap kita orang kembar..
bila difikir balik,kembar?? Tapi ta sama saiz..
huhuhuu ...
kawan yg slalu tidur rumah aku bedah..
yela mna ada org nk teman aku kt rumahkn..
nk kwn gn abg ta bole,ganas monster tu..
ibu pula malam g kuliah so dgn sapa aku na kawann..
hahaha...perangai aku semua bedah da boleh tau daa..hehehe,
Bedah suka kata aku suka gelak secara tiba-2 and ta ada benda yang lawak pun sebenarnya dan moody tiba-2,
bila difikir balik..
pelik juga perangai ni..
tape-2..

ummi pulak,memang rapat dengan dia juga..
yelaa rehat sama-2 takkan tak rapat kan?
aku juga penah ajak ummi balik kedah n pergi bercuti kat langkawi n family aku..
aku ni kuat berjalan,bila sekolah ada buat lawatan kemana2 mesti aku na pergi..
so orang yang selalu teman aku ialah ummi..
and dia fotograperrr ta berbayar aku,
yela partimekan?
lagipun dia minat bab tu..
soo,aku tolong tonjolkan bakat dia yang sedia ada..
hehehehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi-sudi menegur...