MY OPEN DIARY

Isnin, 8 Disember 2014

Cutiiiiii yang dulu

Assalamualaikum..
hai hai..
semoga harini hari yang lebih indah..semoga dapat gunakan kegembiraan dari allah ke jalan kebaikkan..
buat apa bersedihkan..
hidup ini kalau boleh cuma warnai dengan kegembiraan.,
waktu kau sedih tu,ingatlah itu cuma allah cuit sikit aje..
so kalau ingat macam tu mesti tesenyum..
hehehe..

Macam akulaa..cuti ni boringnya,haihh..
andai dapat bercuti setiap hari..memang nikmat ya amat tuuu,wuishhh...
haritu ibu ada juga ajak ke terengganu,tapi aku tolak habis-habisan,
mana taknya,makanan kat sana semua sedap-2 tauu,
pagi da sarapan makanan yang berunsurkan ikan da manis..wuhh memang sedap..
bayangkan ehh,"karipap ikan" huhuhu..sapa ta nak kann?
bila tengahari pula,makna la nasi kerabu,nasi dagang,sata..
bila malam pula..haritu sempat bawak masuk ke bilik hotel tu dalam 20 biji sata aku rasa..
just aku ngan ibu sahaja makan,
ayah and abg ta ikut masa haritu..
banyangkan 20 biji,ibu makan sikit je..yang lain semua aku terpaksa habiskan..
btw,sata tu memang sedap sangat-2,
kalau korang na pergi terengganu,singgah la dulu gerai aziz sata kat kuantan,
otw na pergi terengganu sahaja..
hehehehe,tapiii peringatan,masa nak makan sata tu hati-2,tenggok dulu dalam tu kompem ada cili.cili tu bukan cili sebarangan,sekali kau gigit,haihh nikmat kepedasan ya amat pedaS..
hehe memang ta tipuu so hati-2 yaa,
aku ni pun bernasib baik sEbab paklang da pesan awai-2 hati-2 dgn cili dalam sata tu..hihi..
tapiiii ibu la derhaka,bukan na chek sata tu terus je makan.memang azab bilq tergigit cili tu..hehe,
haa da tau kan kenapa aku ta sanggup pergi terengganu?
kalau pergi kompem memang mengembang badan ni..hihihi...
bertindak sebelum kenaa tu slogan seblum pergi..
Wahahahahhaha..
btw sana memang best..memang sangat bestt,tapi kalau ada abg n ayah maybe lagi best...

tapi kan tapi,yang lagi best n aku dilayan macam princess,sbb na g mana pon na makan apa pun ibu aku bagi je..hihihi,
nak naik keta kuda pun dapat,wahahaha
alaa keta kuda yang macam putera bawa puterinya ituuu,ecehhwahh,
tapi yang bezanya aku ta ada puteranya,
so ibu la yang mengantikan tempat puteranya itu.
Ta kisah la kan,janji dapat merasa naik benda tu,dapat pula selphie dengan kuda putih tu,comell.,

haih kalau nak ke terengganu,kena tunggu aku kurus dulu la nampaknya..hihihihi.
bila la tu kann..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi-sudi menegur...