MY OPEN DIARY

Rabu, 19 November 2014

Nilam negeri melaka

Tokoh nilam sekolah..
Alhamdulillah..
Huhu..
Tup tapp..
Tercalon tokoh nilam negeri melaka..
Allahh..
Sungguh perasaan itu gembira..
Sukar digambarkan...

Walaupun gakut untuk bertanding dengan sekolah lain tapi tetap ku gagahkan diri hntuk pergi ke btpn tuu..
Hahah...
First buatla karangan..
Lepastu,buat la macam berpidato ke apa nth sesorang..duduk depan hakim,n cakap la apa yang nak cakap bedasarkan tajuk..
And the lasttt..berkerja secara berkumpulan..
Alhamdulillah..
Ahli kumpulan semua best amd seporting..
Dan dapat kenalan baru..
Hafy n intan aku fa bole lupa laa..hahah...
Daripada aku ni pendiam..
Terus jadi manyak cakap bila join dye orang..
Hafyy??
Hmm..buat aku teringat kat seseorang..
Perangai dia..cara dia..gelagat dia..
Hahah..
Ehhh..
Dushhh..tenggok aku ashik nak imbas masa lampau jeeee...
Aihhh...
Huhuhu..

Kk sambungg..
Lepastu kann..kat sana semua budak yang tere-terer..
Aku nak challenge?
Hmm memang ta bole..
Rasa diri sangat kerdil you..
Bayangkanlah..
Markah fizik sorang budak ni A+ aku area-area c+ mampula..hahah..
Never mind..
Btw mmg best even ta menanang..
Taniah mosac sbb calon dyeorang ada 4..
Semua dapat..
Sekolah aku je lain dark yang lain.
Antar sorang je..hahah...

K..boooyyyy..
Thanks ya readers sbb visit my blog yang suram sangat suram ni tau..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi-sudi menegur...