MY OPEN DIARY

Khamis, 20 November 2014

Waktu

Waktu,masa,jam..??
Aku sangat banyak membazirkannya..
Haihh..yelaa..
Ada ketika(memang selalu pun)
Badan ini terasa sangat malas youu..
Sampai nak ulangkaji pelajaran begitu malas..
Yang ku tahu tidur sahaja...
Haihhh...
Bila exam,barulah cari kopi untuk tahankan mata ni...
Hehehe..jangan ikut yaa,study last minit..
Cara ta betui ni...
Study last minit pun,alhamdulillah dapat juga penuh hajat ibu n ayah untuk aku naik atas pentas..
Bersyukurr dengan nikmat ini...
Tapii,akan ku tegaskan..studylah awal ia akan bagi keuntungan yang lebih..
Yakinlah..
Percayalah..
Just do it..
:-)

Nak hilangkam kuat tidur?
Now kalau boleh dari subuh sampai ke malam aku ta boleh tidur..ehh jangan salah fahamm,means jam tertentu aku lena dibuai mimpi jua..
Heehehe..
Nak tau apa rahsia?
Jawapannya..
Pergilah sauna..
Kalau boleh pergi yang spa punya baru fell fell relaxxx...
Baru toksin dalam badan ni hilang..
Baru ta malas-malas,macam aku aku ni..
Kesedaran na pergi sauna baru tiba time isnin haritu..huhuhu..
Baru ajekann...
So trylaa....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi-sudi menegur...