MY OPEN DIARY

Khamis, 20 November 2014

Produk...

Assalamualaikum..
Salam maghrib awak semua...
Kalau ada ayat yang aku tertypo tu,mohon maaf yaa...
Sebenarnya skill na tenggok kelajuan aku menaip ni..hihihi... ;)
Selagi ada masa ni..aku nak penuhkan blog aku ni..
Huhu..
Pasal apa??
Yeahhh..
Harini pasal "produk yang aku guna"

Hahaha..kecik-kecik dah pandai berprodukkan?
Well...nak jaga muka uii,kita perempuan,remaja pula tu mestilah jaga muka..eset penting uii..
Bagi aku lebih baik bertindak awall..

Kayyy...dulu memang macam-macam jenis sabun muka aku pakai..
Da macam bahan experimen tau muka nii...dari darjah 3 da pandai pakai pencuci muka safi la,syurah la itulah ini lah...
Hahaha...
Lepastu tahun lepas rasanya,pakai sabun yang maksu buat,pastu pakai lagi sabun reens,bio essence,simply sityy senang cita memacam lagi..hehehe..

Hmm...lepastu naik lah jerawat pasir kat muka nii sbb banyak sangat produk yang aku gunakann..

Tahun ni baru aku tergerak nak beli produk korea..
Wuihhh lepaih pakai,memang glowing,memang putih..
Tapi kesan dia lambat n selamat..
Sebab aku search kat papa gogole bahan yang ddigunakan bahan organik dari tumbuhann..
Kalau nak try beli lah..
Bestt...
Tapi susah sangat nak dapat,aku berhenti pakai,sebab ta da stock..
Huhuhu...

And then..carilah,produk lainnn iaituu "tuttttt"...
Huhh naik terus jerawat pasir,batulah..hahah..
Sadisssssss...

Belek-belek insta,tenggok produk amyera beauty ni cam ik je cam ok jee..
Try aje lahh kann..
Memula was-was..
Pastu google sana google sini pasal produk tu..baru la yakin na beli..
And alhamdulillah,hilang sikit jerawat tuu..
Even lambat janji selamat..
Kayy tu aje nak bagitau..
Hope bermanfaat ya..
Nak canti kena usaha..
Jangan malas-malas..
(Kekadang diri ini pun sama)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi-sudi menegur...