MY OPEN DIARY

Ahad, 2 November 2014

Azam

Assalamualaikum. .
Bismillah..
Kejap ajekan dah nak habis tahun 2014..
Adakah aku masih hidup untuk benerapa saat lagi, beberapa minit lagi, beberapa jam lagi?
Allahu..
Itu semua kerja allah..
N now, aku sudah mula mengatur azam baru for tahun 2015..
First, fon diserahkan pada ibu, yang ke dua, blajar betul-betul..
Yang ketiga, niat dalam hati yang aku nak jadi seorang doctor dan boleh bantu ramai orang..
Dan dapat belajar di ireland about ilmu kedoktoran..
N then kalau panjang umur kerja bagi ibu ayah rezeki halal..
N then baru fikir pasal my future..
Susah nak cari lelaki yang betul-2 jujuq ni..
Hmm.enghampakan betul kaum adam zaman sekarang ni..
Hmm...
Diri aku juga tidak sempurna..so sama-2 kita ubah....
Bila suatu hari nanti aku dah berjaya, aku buktikan hidup ni perlukan usaha..
Hopely hati tabah hadapi pelbagai cabaran..
Kadang-2 perancangan kita mmg naampak brgitu mudah..
But, ada pengatur yang lagi bijaksana..
Well...
Percayalah qada dan qadar yang ditetapkan...

"When you lost something, you will get something better"

Ayat seorang hamba allah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi-sudi menegur...