MY OPEN DIARY

Rabu, 19 November 2014

Ta tau nak tulis apa..hehehe

Hi..assalamualaikum..
Impian aku ingin menjadi seorang perempuan yang semua boleh buat..
Hahahha..
Pelik sikittt..
Kalau boleh,nak pandai masak,nak pandai kemas,nak pandai membake,nak pandau buat sesuatu yang sngat rumit dan macam-macam lahhhh..
Dan aku tak tahu kenapa aku suka buat benda yang pelik..
Lain dari yang lain..
Hahahha..
Well...
Remaja kah??
Adakah itu faktor..

Nak kenal aku?
Hmm..aku ta tau na explain kan tentang aku..
Sebab orang yang dekat sahaja yang akan tahu..
Sebab orang yang rapat dengan kitalah dia tau sikap buruk baik kita kan kan kan..
Yang aku tau..
Aku ni sangat anoyying..
Kadang-kadang,masa belajar series aku boleh kacau-kacau kawan aku fokus..
Suka gelak tetiba time ta ada benda yang melucukan..
Hahah...
Memang pelik...
Dan yang pasti,hope ta ada orang yang bencilah kan..
Buat sebagai gurauan sebab ta nak la stress sangat..
Nanti susah na belajauu...
Hehehe...
Nurin,ummi dan bedah la selalu jadi mangsa...
Mangsa-2 pon..aku tau dyeorang sayang aku..
Aku pun sayang dyeorang..
Gaduh?
Gaduh manja tu ada laa..
Ta kawan la kalau tak gaduh kann...
Hihihi...
Shhhh rahsia kami...

Daaaaaaa...
Nextt post pulakk...
Byeeee...assalamualaikum...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi-sudi menegur...